субота, 17. децембар 2011.

Pred slavu Sveti Aranđel, bio sam u jednoj prodavnici da kupim pivo. Pošto sam imao samo dve prazne flaše, zamolio sam prodavačicu da mi da tri flaše piva, uz napomenu da imam dobre namere u smislu da vratim pozajmljenu flašu.

“Razumem, ali znate kako se kaže”, reče ona, “put do pakla je popločan dobrim namerama.”

“I ja vas razumem”, rekoh, “kao i tu izreku, ali onda ispada da treba da imamo loše namere, pa će onda valjda sve biti u redu.”

P.S. nisam trenutno siguran da li “Sveti” treba velikim ili malim slovom, ali da ne bi ispalo da ne poštujem Sv. Aranđela napisao sam velikim. Ako je greška, videće se ono što je ionako tačno, a to je da mi nije najbolje poznato to pravopisno pravilo. A da sam napisao malim slovom, a treba veliko, ispalo bi da ne poštujem Sv. Aranđela, što nikako nije tačno.

Нема коментара:

Постави коментар